onsdag 28. september 2011

Refleksjonsnotat

a) Det nye vokabularet har jeg brukt når jeg har analysert og tolket dikt, både "Pequeña América" og diktet som jeg valgte å analysere på prøven. Når jeg har jobbet med disse diktene har jeg både lært nye spanske ord og mer om språklige virkemidler.
b) Jeg synes det har vært veldig interessant å lese dikt fra Latin-Amerika. De fleste diktene jeg har lest har handlet om kjærlighet, og det har vært veldig morsomt å se hvor flinke de er på å skildre kjærligheten på forskjellige måter.
c) Språket mitt har nok forbedret seg på den måten at jeg har fått et mer utvidet vokabular etter disse ukene med poesi. Gjennom å gjøre oppgaver og lese dikt så har jeg blitt flinkere til å uttrykke meg når det gjelder dikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar